All for Joomla The Word of Web Design

Pasaport için yeni dönem

Emniyet Genel Müdürlüğünde yapılan pasaport hizmetlerine ilişkin işlemler Nüfus ve Vatandaşlık Genel Müdürlüğüne devredildi. 2 Nisan 2018 tarihinden itibaren  Hususi ve Hizmet Damgalı Pasaport başvuruları İl ve ilçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlükleri tarafından alınacaktır.


PASAPORT NASIL ALINIR?

Nüfus müdürlüklerine verilen fotoğraf, parmak izi, ve imza bütün işlemler için geçerli olacak. İl ve ilçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlükleri’nin belirtmiş olduğu Pasaport harç bedelini yatırıp randevu alarak Pasaport alabilirsiniz.

PASAPORT İÇİN NASIL RANDEVU ALINIR?

Alo 199 Vatandaşlık etkileşim Merkezinden veya “randevu.nvi.gov.tr” internet adresinden işlemler için kolayca randevu alınabilecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir